2021년 8월 29일 일요일

Troubleshooting Guide for Internet Card Payment Issues 카드결제 문제 가이드



We apologize for any inconvenience caused regarding your payment.

System Separation

Our system is separate from the payment process, and the communication between the card company and the payment company is handled by a third party.

Refusal of Payment

Regarding the refusal of payment, we suggest the following:

  • Check the balance of the card that was used for the transaction
  • Contact the card company if needed

It’s also possible that if there was an error while inputting the information, the credit card company may suspect theft and decline the payment.

Suggestion

Therefore, we kindly suggest trying to make the payment again with the correct information or using another card.

Contact Us

Please let us know if you have any further questions or concerns. Thank you for your understanding.

결제와 관련하여 불편을 드려 죄송합니다.

시스템 분리

당사 시스템은 결제 프로세스와 분리되어 있으며, 카드사와 결제사 간의 통신은 제3자에 의해 처리됩니다.

결제 거부

결제 거부와 관련하여 다음을 제안합니다.

  • 거래에 사용한 카드의 잔액 확인
  • 필요 시 카드사로 문의

또한 정보 입력에 착오가 있었다면 카드사에서 도용을 의심하고 결제를 거부할 수도 있습니다.

제안

따라서 올바른 정보로 다시 결제하거나 다른 카드를 사용하여 결제를 시도해 보시기 바랍니다.

문의하기

추가 질문이나 우려 사항이 있으면 알려주십시오. 이해해 주셔서 감사합니다.

지금 유씨홈페이지에 방문하여
이 모든 내용을 실행하세요.